۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۳۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد
‌ سرپرست سازمان صمت سمنان:

۳۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته ۷۰۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: در این مدت سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست بررسی تسهیلات رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه روند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی رو به افزایش است، اظهار داشت: در یک سال گذشته ۷۰۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بابیان اینکه روند بررسی‌های کارشناسی برای اعطای تسهیلات در حال انجام است، افزود: ۲۳۲ واحدهای تولیدی از محل اعتبارهای رونق تولید تسهیلات دریافت کردند و این اقدام در میان‌مدت به تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی انجامید.

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم تداوم همکاری بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی معرفی‌شده خاطرنشان کرد: سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از این منبع به ۱۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت‌شده است.

تشنه دل با اشاره به اینکه از این رقم ۴۰ واحد به ارزش دو هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال سهم صنعت و ۱۲۸ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال سهم کشاورزی است، یادآور شد: در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات رونق تولید از سال ۹۵ در استان سمنان آغاز و سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت‌شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به شیوع کرونا در روزهای آغازین سال جاری و ایام پایانی سال گذشته بیان کرد: در طی دو ماه گذشته و با وجود شیوع کرونا بانک‌های عامل استان سمنان دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت کردند.

کد خبر: ۱۸٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha