۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
ایستگاه‌های تک نازله سوخت در روستاهای قزوین احداث شود
مدیر تعاون روستایی قزوین:

ایستگاه‌های تک نازله سوخت در روستاهای قزوین احداث شود

قزوین - مدیر تعاون روستایی قزوین گفت: ایستگاه‌های تک نازله سوخت باید با مشارکت تعاونی‌های روستایی در روستاهای واجد شرایط استان احداث شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، عباس آقاعلیخانی روز پنجشنبه در نشست بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر شبکه تعاون روستایی استان دارای ۱۳۸ جایگاه سوخت است.

وی اظهار داشت: شرکت های تعاونی روستایی در روستاهای واجد شرایط که نیاز به جایگاه دارند باید برای احداث پمپ بنزین، گازوئیل و ایستگاه های تک نازله اقدام کنند و برای دریافت مجوزهای لازم از ظرفیت دستگاه ها و شرکت نفت نیز استفاده خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی قزوین اظهار کرد: تعاونی های روستایی نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه روستاها دارند و از ظرفیت آنها برای آبادانی بیشتر این مناطق باید بهره لازم را برد.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه تعاونی های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد در روستاها هستند، اظهار کرد: تعاونی ها همگام با سیاست های دولت، در بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم مؤثر هستند و می توانند هزینه های دولت را کاهش دهند.

وی اظهار داشت: در خصوص جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی نیاز به همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی داریم در این راستا باید طرح هایی ارائه شود که توجیه اقتصادی داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: مجامع اتحادیه های شهرستانی و شرکت های تعاونی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

کد خبر: ۱۸٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha