۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
بیکاری در کمین کسب و کارهای اینترنتی|  اپلیکیشن های داخلی توسعه پیدا نکردند
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

بیکاری در کمین کسب و کارهای اینترنتی| اپلیکیشن های داخلی توسعه پیدا نکردند

دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حتما باید بر روی زیرساخت های فضای مجازی به درستی کار کنیم تا این بستر فضای مناسبی برای کسب و کارهای داخلی باشد.

الله وردی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه متاسفانه در تقویت و توسعه اپلیکیشن های داخلی کار خاصی صورت نگرفت، بیان کرد: این در حالی است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و خانگی در بستر فضای مجازی بنا نهاده شده است و با مشکلاتی در این بخش مواجه شده ایم.

وی تصریح کرد: تنها راه حل این است که امنیت فضای مجازی و اپلیکیش های داخلی را ارتقا داده و آنها را به درستی مدیریت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما باید بر روی زیرساخت های فضای مجازی به درستی کار کنیم تا این بستر فضای مناسبی برای کسب و کارهای داخلی باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از خدمات روزمره مردم در فضای مجازی ارائه می شود، تاکید کرد: ما باید تمهیدات لازم اعم از سخت افزار و نرم افزار و تامین امنیت کاربران در این فضا را مورد تاکید قرار دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با کنترل و تمهیداتی که صورت گرفته می توان با اپلیکیشن های خارجی هم درباره برخی موارد وارد مذاکره شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تا زمانی که اپلیکیشن های داخلی آمادگی لازم را پیدا نکردند می توانیم از اپلیکیشن های خارجی استفاده کنیم تا آسیب زیادی به کسب و کارهای اینترنتی نخورده و بیکاری در این بخش ایجاد نشود و به نوعی کمتر در این بخش متحمل آسیب اقتصادی شویم.

کد خبر: ۱۸۲٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha