۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مجلس، وزارتخانه اجتماعی- اقتصادی دولت را  به «صولت مرتضوی» سپرد
در نشست علنی امروز

مجلس، وزارتخانه اجتماعی- اقتصادی دولت را به «صولت مرتضوی» سپرد

نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب سید صولت مرتضوی در پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.

به گزارش بازار، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های سیدصولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نهایت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست نتیجه رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که براساس آن نمایندگان مجلس با ۱۷۶ رأی موافق، ۶۴ رأی مخالف، ۱۳ رأی ممتنع و ۵ رأی باطله از مجموع ۲۵۸ آرای مأخوذه، تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مرتضوی سپردند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ان‌شاء الله آقای مرتضوی به اعتماد مجلس با تلاش و کار خود پاسخ دهد. این وزارتخانه خود ظرفیت یک دولت متمرکز و کوچکی را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ان‌شاء الله ایشان در بخش‌های مختلف از جمله بخش اقتصاد، تعاون، رفاه، محرومیت زدایی، آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی به طبقه آسیب‌پذیر و در امورات اجتماعی بتوانند موفق باشند.

وی تصریح کرد: توقع مجلس از ایشان این است که با سابقه اجرایی که دارند و آشنایی که با همه این حوزه‌ها دارند، ان شالله کارنامه خوبی مخصوصاً برای قشر محروم و مناطق محروم داشته باشند.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha