۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
پیشنهاد بهترین قیمت خرید پودر جوش و قالب جوش + بررسی کاربرد

پیشنهاد بهترین قیمت خرید پودر جوش و قالب جوش + بررسی کاربرد

در حال حاضر برای اینکه عملیات جوشکاری انجام شود از پودر جوش استفاده می‌شود.

به گزارش بازار، در حال حاضر برای اینکه عملیات جوشکاری انجام شود از پودر جوش استفاده می‌شود چرا که این محصول از ویژگی‌های منحصربفردی مانند استقامت و مقاومت عالی برخوردار است و جوشکاری را به بهترین نحو ممکن پیش خواهد برد. پودر جوش که به پودر کدولد معروف است بلافاصله پس از استفاده درون فلز محل جوش رفته و به خوبی سفت شده که در نهایت جوشکاری با کیفیت عالی در نظر گرفته می‌شود. همانطور که حتماً اطلاع دارید این محصول در انواع متفاوت در بازار عرضه شده است که قابل تهیه هستند. از طرفی قالب جوش نیز که در سیستم ارتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد وظیفه‌ی متصل کردن سیم به آماتور را بر عهده دارد. در واقع برای این منظور کافی است که مقطع اتصال مشخص شده و سپس تولید قالب جوش انجام می‌شود.

کاربردهای مختلف پودر جوش

از این پودر در موارد مختلف تولید و استفاده می‌شود که از جمله می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

- به جهت جوش روی فولاد از پودر جوش بکارگیری می‌شود.

- در انواع لوله‌سازی نیز از این محصول بهره گرفته می‌شود.

- جوشکاری در هر صنعت نیازمند پودر جوش است.

گفتنی است که مزیت استفاده از این محصول است که پس از پایان یافتن جوشکاری، سرباره به آسانی جدا خواهد شد. به طور کلی این پودر کیفیت اتصال را چند برابر کرده و همچنین به خوبی می‌تواند سیلیسیوم  و منگنز موجود در محل جوش را جذب می‌کند.

بررسی قیمت پودر جوش

پر واضح است که اگر یک محصول بخصوص پودر جوش دارای کیفیت مناسب باشد، متقاضیان زیادی خواهد داشت و اگر بهمراه این موضوع قیمت ایده‌آلی نیز داشته باشد، طبیعتاً بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمناً همانطور که عنوان کردیم از این پودر به کرات در موارد مختلف جوشکاری بهره گرفته می‌شود که همین موضوع باعث شده است قیمت این محصول افزایش پیدا کند.

البته ناگفته نماند که برای خرید این پودر با گرم‌های مختلفی روبرو هستیم که بنا به نیاز خریداری می‌شوند که از جمله می‌توان به پودر جوش کدولد ۳۲ الی ۲۵۰ گرمی اشاره کرد. در حال حاضر اگر به مراکز معتبر و مجاز به جهت تهیه این پودر مراجعه کنید با رنج قیمتی ۲۷ هزار تومان تا ۸۷ هزار تومان مواجه می‌شوید. ضمناً در نظر داشته باشید که اگر به صورت عمده این محصول خریداری شود با قیمت‌های بهتری قابل تهیه خواهد بود.

نکات مهم در زمان خرید پودر جوش

برای اینکه بتوانید پودرجوش باکیفیت خریداری کنید، توجه به بعضی از موارد حائز اهمیت است که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • بررسی کیفیت پودر فوق العاده مهم است، بنابراین حتماً آن را در نظر داشته باشید.
  • بررسی شرکت سازنده پودر نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.
  • با استعلام قیمت از چند مرکز معتبر، هزینه‌های تقریبی این محصول مشخص خواهد شد.

ناگفته نماند که نوع خاصی از پودر جوش به نام احتراقی وجود دارد که از خصوصیات این پودر می‌توان به سرعت بالای جوشکاری، یکپارچگی در اتصال، عدم فاصله در محل جوش و... اشاره کرد که در صورت نیاز می‌توانید از این نوع پودر بهره ببرید.

ساخت قالب جوش به چه صورت است

وقتی قرار است عملیات جوشکاری انجام شود ممکن است به قالب نیاز باشد که در این صورت در ابتدا با بکارگیری نرم افزارهای بخصوص طراحی اولیه انجام می‌شود که مواردی مانند اندازه، جنس و ظرافت در نظر گرفته خواهد شد که در نتیجه یک طرح سه بعدی شکل می‌گیرد. در نهایت طرح ایجاد شده بوسیله دستگاه‌های CNC تولید خواهد شد. گفتی است که این قالب در انواع مختلف مانند قالب جوش سرد، قالب جوش لوله، قالب جوش پلاستیک و نوع احتراقی وجود دارد که در صورت نیاز قابل تهیه است که هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند از قیمت متفاوت برخوردار هستند.

ضمناً ناگفته نماند که انواع قالب جوش کدولد دارای مشخصات فنی خاصی هستند که به دلیل اندازه‌های متفاوت، قیمت‌های مجزایی دارند که توصیه می‌کنیم برای اینکه بهترین نوع قالب جوش را داشته باشید، حتماً به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید. به طور کلی برای اینکه بتوانید از این محصول، بهترین کیفیت را خریداری کنید، کافی است که به نوع قالب مانند سیم به صفحه مسی، سیم و تسمه، سیم به سیم و... توجه داشته باشید.

جمع بندی

اصولاً جوشکاری در موقعیت‌های مختلف نیاز به ابزارهای مناسب دارد که ما در این مقاله سعی کردیم تا به دو نوع از بهترین‌ها در این خصوص اشاره کنیم. به طور کلی پودر و قالب جوش بهترین عملکرد را در جوشکاری‌های مختلف دارند و به همین جهت سال‌هاست از این لوازم برای این منظور استفاده می‌شود. اما اگر در حال حاضر قصد تهیه این وسایل را دارید کافی است به فروشگاه معتبر تک ارت مراجعه کنید تا در کنار کیفیت عالی این محصولات از قیمت مناسب نیز بهره‌مند شوید. گفتنی است که از مزایای بکارگیری از این مجموعه می‌توان به ارائه مشاوره رایگان خرید پودر و قالب جوش اشاره کرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha