۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
 ۲۵۰ واحد تجاری مشکل‌دار در زنجان شناسایی شده است
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

۲۵۰ واحد تجاری مشکل‌دار در زنجان شناسایی شده است

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به احصاء مشکلات شرکت‌های بازرگانی و صادر کنندگان استان اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ واحد تجاری مشکل‌دار شناسایی شده است. 

علی یگانه‌فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به احصاء مشکلات شرکت‌های بازرگانی و صادر کنندگان زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ واحد تجاری مشکل‌دار در استان زنجان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان طی سال ۹۹ تشکیل شده است، تاکید کرد: فعالان اقتصادی نیاز به حمایت های جدی دارند و باید مشکلات نقدینگی و مالیات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: فعالیت کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان طی سال گذشته خوب بود و در سالجاری این کمیته با شدت بیشتری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل را شناسایی می کند.

یگانه فرد تاکید کرد: بخش خصوصی برای تحقق شعار از تمام توانمندی‌ها استفاده خواهد کرد تا شعار سال محقق شود.

وی با بیان اینکه باید بخش دولتی حمایت لازم از سرمایه گذاران را داشته باشد، ابراز داشت: باید مشکلات سر راه موانع تولید توسط دولت رفع شود تا سرمایه گذار با خیال راحت اشتغالزایی و تولید را انجام بدهد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: سرمایه گذاران با جان و دل برای توسعه تولید و اشتغال کار می کنند و باید حمایت لازم از آنها با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha