۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
صنعت دام و طیور گلستان بالاترین گردش مالی را بین صنایع استان دارد
سرپرست اداره کل دامپزشکی گلستان:

صنعت دام و طیور گلستان بالاترین گردش مالی را بین صنایع استان دارد

گرگان - سرپرست اداره کل دامپزشکی گلستان گفت: صنعت دام و طیور گلستان بالاترین گردش مالی را در بین صنایع استان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی کاووسی عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه همزمان سه نمایشگاه تخصصی کشاورزی، اظهار کرد: بار دیگر استان گلستان شاخص حضور بزرگان و نامداران صنعت دام و طیور کشور است.

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی گلستان با بیان اینکه این استان از دیرباز به عنوان یکی از قطب‌های مهم دامپروری، پرورش طیور و آبزیان در کشور مطرح بوده، ادامه داد: به لحاظ سرمایه گذاری های انجام گرفته صنعت دام طیور بالاترین گردش مالی را در بین صنایع استان دارد از این رو میزان قابل توجهی از سهم اشتغالزایی به این صنایع اختصاص یافته است.

کاووسی ضمن یادآوری اینکه برگزاری بیستمین نمایشگاه دام طیور بیانگر اهتمام و نگاه ویژه مسئولان و سرمایه‌گذاران استان در این صنعت است، خاطرنشان کرد: این‌گونه نمایشگاه‌ها ارتباط نزدیک و محکمی با تامین منابع غذایی مردم و شهروندان دارند.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی گلستان با نگاه کارشناسانه و حاکمیتی خود همواره به دنبال افزایش سطح کیفی محصولات و خدمات این صنایع بوده، تصریح کرد: با تدوین استانداردهای فنی لازم راهکارهای این امر محقق می شود.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات و آبزیان، نهمین نمایشگاه بذر، کود سم و نهاده‌های کشاورزی و پنجمین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته به شکل همزمان از ۲۶ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان به روی علاقمندان باز است.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha