۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
آمادگی پالایشگاه‌های ۱۲ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل زمستان
زمانی در گفت‌وگو با بازار؛

آمادگی پالایشگاه‌های ۱۲ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل زمستان

بوشهر- زمانی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از آمادگی پالایشگاه‌های ۱۲ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل زمستان خبر داد.

احمد زمانی در حاشیه بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارس جنوبی بزرگترین مجموعه گازی خاورمیانه است و بخش زیادی از سبد انرژی کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: تامین ۷۰ درصد گاز کشور در این مجتمع نشان می‌دهد که پارس جنوبی دارای جایگاه ویژه‌ای است و امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش تولید نیز باشیم.

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: پالایشگاه‌های ۱۲ گانه پارس جنوبی آماده تولید و فرآورش گاز برای زمستان هستند و تمام ظرفیت موجود را به کار گرفته‌ایم.

زمانی تصریح کرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها انجام شده و یا در حال انجام است و بدون هیچ مشکلی برای تولید گاز فصل سرد آماده هستیم.

وی اضافه کرد: متخصصان باسواد و متعهد داخلی با کارهای خلاقانه و دانش بنیان و با نوآوری در راستای توسعه و پیشرفت مجموعه بزرگ پارس جنوبی گام‌برمی‌دارند.

زمانی گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و شرکت ملی گاز در راستای تحقق عملی شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha