۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در بوشهر| پژوهش‌ها به اشتغال منجر شوند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در بوشهر| پژوهش‌ها به اشتغال منجر شوند

بوشهر- پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بر لزوم حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: پژوهش‌ها باید به اشتغال منجر شوند.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در راستای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت خود بهره برده و تاکنون اقدامات موثری در بخش‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بویژه در زمینه پژوهش‌های کاربردی که منجر به اشتغال پایدار می‌شوند، مورد تاکید این مجموعه قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش مهارت‌های تخصصی برای جوانان بومی جویای کار از اولویت‌های استان است و دستگاه‌های ذیربط در این مسیر اقدامات موثری انجام داده‌اند که باید تداوم یابد

پاپری زارعی بر لزوم ‌حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان تاکید کرد و گفت: حمایت از پارک‌های علم و فناوری و مجموعه‌های خلاق و نوآور در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی بیان کرد: مراکز تحقیقاتی در سازمان‌های اقتصادی و صنعتی و تولیدی باید فعال شوند و با تمام توان از حوزه پژوهش و تحقیق و فناوری حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است که پژوهش‌ها به اشتغال و تولید منجر شود و برای تحقق این هدف تلاش می‌شود.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha