۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
طرح ویژه منطقه نمونه گردشگری علیصدر بازنگری شد
معاون استاندار همدان:

طرح ویژه منطقه نمونه گردشگری علیصدر بازنگری شد

همدان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از بازنگری طرح ویژه منطقه نمونه گردشگری علیصدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمودرضا عراقی صبح پنج شنبه در جلسه بازنگری طرح ویژه منطقه نمونه گردشگری علیصدر که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، گفت: مطالعات مهندسین مشاور طرح قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مشاورین شرکت مهندسی «شهریگ» مطالعات و اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: اقامت غیر رسمی عمده گردشگران در سطح استان در طرح ویژه منطقه نمونه گردشگری علیصدر لحاظ شده است.

عراقی اضافه کرد: تعیین پکیج مناسب برای توزیع گردشگران در تمام فصول سال به ویژه فصول پاییز و زمستان ضروری است.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر نیز با بیان اینکه با تهیه این طرح و تعیین تکلیف ۲۳۰ هکتار از اراضی تملک شده توسط شرکت علیصدر سرمایه‌گذاران می‌توانند بر اساس رویکرد طرح نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند، گفت: در آینده ای نزدیک در جوار غار علیصدر و اراضی پیرامون غار ظرفیت‌های جدیدی برای جذب گردشگران ایجاد خواهد شد.

مهدی مجیدی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تعریف منابع درآمدی پایدار برای شرکت، بسنده نکردن شرکت تنها به درآمد فروش بلیط غار مورد توجه است.

وی بر استفاده از ظرفیت های نوین سرمایه گذاری و ثروت آفرینی برای شرکت تاکید کرد و گفت: آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای بهره‌برداران و ارائه کنندگان خدمات در پیرامون غار علیصدر نیز مدنظر است.

کد خبر: ۱۸٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha