۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای هدف صادرات اعزام می‌شوند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای هدف صادرات اعزام می‌شوند

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی است و در همین راستا هیئت‌های تجاری استان به کشورهای هدف اعزام می‌شوند.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان،علی یگانه فرد با بیان اینکه در نقشه راه تجارت خارجی استان کشورهای مختلفی برای همکاری تجاری اقتصادی با استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: با فروکش کردن محدودیت های کرونایی در کشورهای مختلف، همکاری های تجاری و اقتصادی نیز رونق گرفته است و این هیئت‌ها اعزام می شوند.

وی بر لزوم توسعه همکاری با کشورهای همسایه از جمله عراق تاکید کرد و بیان داشت: راه اندازی مرکز تجاری ایران در کربلای معلی به همت اتاق بازرگانی زنجان در دست اجرا و راه اندازی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از اعزام، پذیرش و حضور در نمایشگاه‌های دیگر خبر داد و گفت: تا پایان سال چند برنامه مهم دیگر نیز به همت اتاق بازرگانی در حوزه تجارت خارجی انجام خواهد شد.

یگانه فرد از اعزام هیئت تجاری اقتصادی زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی در کشور امارات خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه در نقشه راه تجارت خارجی استان دیده شده بود و بر همین اساس هیاتی متشکل از فعالان حوزه آی تی و ارتباطات استان به این نمایشگاه اعزام شدند.

وی افزود: نمایشگاه جیتکس از جمله بزرگترین نمایشگاه های حوزه فناوری و اطلاعات و آی تی در دنیا است و تمامی شرکت‌های بزرگ فعال در این حوزه در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و زمینه برای فعالان عرصه فناوری و اطلاعات برای همکاری و آشنایی با شرکت‌های استان در این نمایشگاه فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: یکی از برنامه های اتاق بازرگانی زنجان عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی است و در همین راستا هیات های تجاری استان به کشورهای هدف اعزام می شوند.

کد خبر: ۱۸۱٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha