۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
 ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی در زنجان وجود دارد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی در زنجان وجود دارد

زنجان-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان،گفت: در حال حاضر ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی در زنجان وجود دارد و بیش از ۲۰ هزار و ۷۸۰ نفر در این شهرک های صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

ایرج احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زنجان را بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی در زنجان وجود دارد و بیش از ۲۰ هزار و ۷۸۰ نفر در این شهرک های صنعتی مشغول به فعالیت هستند. 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شهرک صنعتی استان زنجان برنامه ریزی لازم را دارد، اظهار کرد: این شرکت بر فعال کردن واحدهای تولیدی تاکید جدی دارد و حمایت لازم را انجام می دهد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان فعال است.

احمدی  با بیان اینکه بیش از ۸۶ درصد واحدهای  تولیدی در شهرک های صنعتی در استان زنجان درحال فعالیت هستند ، ابراز کرد: ۸۰ درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی استان زنجان واحدهای تولیدی کوچک است.

وی تاکید کرد: فروش بالای زمین‌های ویژه شهرک‌های صنعتی در استان زنجان بیانگر افزایش ورود سرمایه‌گذاران به استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، برتامین زیر ساختها در استان زنجان برای جذب سرمایه گذار تاکید کردو گفت: باید از سرمایه گذار به خوبی استقبال شود.

احمدی افزود: طی سال گذشته بیش از ۳۱ هکتار زمین به متقاضیان برای ساخت واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان زنجان واگذار شد.

کد خبر: ۱٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha