۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
 ۱۰۰ طرح وزارت کار با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری می رسد
شریعتمداری؛

۱۰۰ طرح وزارت کار با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری می رسد

ملارد - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۰ طرح وزارت کار با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد شریعتمداری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم ارتباط ویدئو کنفرانس رهبری با واحد صنعتی اورند پیشرو ملارد و مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشوری در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری های جدیدی که میان وزارت تعاون و جهاد کشاورزی در حال شکل گیری است اظهار داشت: این دو وزارتخانه برای فعالیت‌های نوبنیاد مثل شیوه‌های جدید آبیاری نوین، پرورش ماهی در قفس و فعالیت‌های نوین کشاورزی همکاری‌هایی را با وزارت جهاد کشاورزی آغاز کرده است.

شریعتمداری با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب و کار تعداد بخشنامه‌ها به ۶۰ عدد کاهش پیدا خواهد کرد گفت: گلایه های زیادی در خصوص دو هزار بخشنامه تامین اجتماعی وجود داشته که با کاهش این بخشنامه ها گام موثری برداشته خواهد شد.

وی عنوان داشت: تربیت نیروی ماهر از اهداف وزارت تعاون است و در این راستا تلاش خواهیم کرد با تدوین استانداردهای آموزشی به این مهم دست پیدا کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری از طرح های وزارت تعاون طی سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال ۱۰۰ طرح وزارت کار با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است که این مراسم با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و بازدید از بخش‌های مختلف واحد صنعتی «اورند پیشرو» برگزار شد.

کد خبر: ۱۸٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha