۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
۹۰۰۰فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد
در سال ۹۸؛

۹۰۰۰فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه در سال ۹۸ مجموعاً ۹ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد، گفت: این میزان ۹۰ درصد کل تعهد سال ۹۸ بوده است.

اسماعیل غنیان در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه خوشبختانه در سال گذشته ۹۰ درصد میزان تعهد اشتغال استان سمنان میسر شد، بیان کرد: امیدواریم این موضوع در سال ۹۹ نیز علی رغم تمام مشکلات ناشی از کرونا که سبب بیکاری برخی کارگران و مشکلات مالی برای تولیدگران شد، تداوم یابد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ هزار شغل تعهد کل استان سمنان بود که ۹ هزار شغل آن ایجاد شد، افزود: این روند جز با تلاش جهاد گونه فعالان بخش های تولیدی و مسئولان و سرمایه گذاران خصوصی و بانک ها میسر نمی شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از همدلی خوب پدید آمده در استان برای ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: اشتغال‌زایی مختص به صنعت معدن یا اداره کل نیست بلکه این یک پدیده عمومی اجتماعی است که تمام ارگان‌ها در آن سهیم هستند.

غنیان با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال‌آفرینی در استان سمنان قابل توجه است و لذا باید با برنامه‌ریزی از آن‌ها به خوبی استفاده کرد، بیان کرد: نرخ بیکاری در استان سال گذشته حدود ۷.۹ بود و جزو سه استان برتر کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری و اشتغالزایی بودیم و امیدواریم امسال هم بتوانیم این روند را تداوم ببخشیم.

کد خبر: ۱۸٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha