۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
سازمان مدیریت و برنامه در واریز پاداش خدمات فرهنگیان اقدام عاجل کند
نماینده مردم رودبار در مجلس:

سازمان مدیریت و برنامه در واریز پاداش خدمات فرهنگیان اقدام عاجل کند

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: سازمان مدیریت و برنامه در پاداش خدمت فرهنگیان و همچنین دستگاه‌های دیگر که به مدت یک سال به امید دریافت آن هستند، تسریع فرماید.

به گزارش بازار، مهرداد گودرزوندچگینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سازمان مدیریت و برنامه در پاداش خدمت فرهنگیان و همچنین دستگاه‌های دیگر که به مدت یک سال به امید دریافت آن هستند، تسریع فرماید.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ادامه داد: نسبت به تعیین تکلیف فرزندان ایثارگر اقدامات لازم را انجام دهند و این نیز بر اساس قانون خواهد بود. همچنین مطالبات بازنشستگان مخابرات هم بیش از یک سال است که به طول انجامیده و باید برای رفع این مسائل نیز اقدام اساسی انجام شود.

وی خطاب به وزیر صمت بیان کرد: تکلیف کامیون‌های وارداتی و گواهی اسقاط این کامیون‌ها رسیدگی شود تا افرادی که پول گذاشته و سرمایه‌گذاری کرده‌اند بتوانند از این طریق امرار معاش کنند اما متأسفانه این موضوع حل نشده و باید سریعاً رسیدگی شود.

گودرزوند چگینی خطاب به وزیر رفاه افزود: راه‌های روستایی و فرعی رودبار وضعیت مطلوبی ندارند و هیچ عملکردی در زمینه بهسازی روستاها صورت نگرفته است، خواهشمند است دستور لازم را در این زمینه صادر فرمایید.

کد خبر: ۱۸۱٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیری IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      4 0
      سازمان برنامه و بودجه برضد فرهنگیان است وتوجیه میکند که نقدینگی به وجود می آید بهانه خوبی دست گرفته به بازنشستگان فرهنگی ظلم میکند مجلس باید از همون اول در بودجه ۴۰۱ جایی دقیق برای پاداش مشخص میکرد دولت وسازمان بودجه دنبال همین بود که مجلس جایی مشخص نکند بتواند دوباره مخالف پرداخت بازنشسته ها باشد تورم را دلال بازیها ایجاد میکند واختلاسها نه پول نان شب بازنشسته ها ...پس ظلم نکنید که عاقبتش آتش است ..‌یاحق
      • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
        0 0
        حق نگهدارت
    • معلم بازنشسته . IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      آیا قوه قضائیه به عنوان یک قوه ی مستقل نمی تواند مدعی العموم فرهنگیان شده و علیه صندوق بازنشستگی اقدام کند ؟ ارزش پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ ، امسال به نصف مقدار کاهش یافته است !
    • حسن IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      احسنت بر نمایندگان ولایی و انقلابی ملت ؛ چقدر هم حرفشان خریدار دارد