۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
بهره برداری از واحدهای مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد تا پایان سال
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بهره برداری از واحدهای مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد تا پایان سال

یزد- محمدی پناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد از بهره برداری از واحدهای مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا پایان سال جاری خبر داد.

علی اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار بازار از ساخت هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ستاد در کشور در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: ۷۰۰ واحد مسکونی در یزد و ۵۰۰ واحد مسکونی در مهریز ساخته خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولین طرح اقدام ملی مسکن کشور سال ۱۳۹۹ توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت و در ادامه سال گذشته مجموعه ۱۷۴ واحدی به عنوان دومین طرح اقدام ملی مسکن در کشور ساخته شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد از پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی طرح‌های نهضت ملی مسکن در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام در استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این طرح ها در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تمام طرح های در دست ساخت از سوی ستاد تا آخر سال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: ستاد در اجرای این طرح ها حق کارگزاری دریافت نمی کند و در مواردی نیز از منابع ستاد برای تسریع در اجرای طرح هزینه شده است.

کد خبر: ۱۸۱٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha