۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با کیفیت و قیمت مناسب!
تازه های دنیای تکنولوژی؛

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با کیفیت و قیمت مناسب!

شرکت شیائومی چین به تازگی از تلویزیون ۵۰ اینچی هوشمند خود رونمایی کرده که علاوه بر کیفیت و امکانات مناسب، از قیمت خوبی نیز برخوردار است.

به گزارش بازار، شرکت شیائومی چین موفق شده طی دوره ای بسیار کوتاه مدت و درست مانند عملکرد سریع و حیرت آور خود در زمینه توسعه بازار تلفن های همراه در سطح جهان، اینبار تلویزیون های هوشمندی را روانه بازار کند که علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات بسیار چشم گیری نیز برخوردار هستند.

در حال حاضر، شیئومی تلویزیون های هوشمند سری X خود را روانه بازار کرده که طی مدت کوتاهی موفق به رقابت نفس گیر با بزرگان صنعت تلویزیون سازی مانند سونی، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک شده است.

جدیدترین تلویزیون تولید این شرکت، یک محصول ۵۰ اینچی هوشمند است که شباهت زیادی به برادر خود یعنی Mi TV ۵X دارد که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد. این محصول جدید ۴۸۰ دلاری شیائومی از کیفیت اولترا اچ دی و دالبی ویژن HDR برخوردار بوده و بر خلاف اکثر تلویزیون های LED موجود در بازار، از اسپیکرهای بسیار قدرتمند مجهز به سیستم دالبی ساراند و DTS نیز بهره می برد که به همراه اسپیکرهای ۳۰ واتی خود می تواند تا حد زیادی نیاز شما را به تعبیه ساندبار برای گوش دادن به صدای تلویزیون برطرف سازد.

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با کیفیت و قیمت مناسب!

در خصوص خروجی ها و ورودی های این تلویزیون نیز باید گفت که ۳ پورت HDMI ، دو پورت USB ، جک صدای ۳.۵ میلی متری و نهایتا خروجی اپتیکال روی آن نصب شده که آن را به تلویزیونی ایده آل برای مشتریان سخت پسند تبدیل می کند. همچنین مانند اکثر تلویزیون های هوشمند، این محصول شیائومی نیز به دو صورت با سیم و بی سیم به شبکه اینترنت متصل می شود.

شرکت شیائومی همچنین ابتکار خوبی برای این محصول جدید از خود نشان داده و آن، ارائه یک پایه خوش ساخت برای اتصال تلویزیون به دیوار است که تاکنون اکثر شرکت های سازنده تلویزیون این پایه را روی محصولات خود قرار نمی دادند.

در خصوص مشخصات سخت افزاری مربوط به بخش هوشمند این محصول شیائومی نیز باید گفت که این دستگاه مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۰ و پردازشگر هشت هسته ای به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم است که آن را به وسیله ای مناسب برای تماشای شبکه های نمایش خانگی (Streamer) و وب گردی های ابتدایی تبدیل می کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha