۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۱۲ شرکت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت می کنند
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد

۱۲ شرکت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت می کنند

ارومیه- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از فعالیت ۱۲شرکت مستقر در پارک علم و فناوری در حوزه مرتبط با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد نیکبخت ظهر چهارشنبه در جلسه اعطای احکام اعضای شورای مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری در محل پارک علم و فناوری استان با اشاره به اهمیت شورای مرکز رشد جامع، اظهار کرد: در این شورا درباره ایده ها و طرح های افرادی که قصد ورود به مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارند، تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری به عنوان یکی از مهم ترین  بخش های استان در اکوسیستم نوآوری نقش آفرینی می کند که خوشبختانه در سال های گذشته مفهوم پارک های علم و فناوری و مفهوم فناوری تغییر کرده است.

 رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با ابراز اینکه عملکرد پارک ها در مقوله کرونا که یک موضوع روز است، بسیار موفق بوده گفت: در پارک آذربایجان غربی، ۱۲ شرکت مشغول فعالیت در این زمینه هستند.

 نیکبخت ادامه داد: شرکت هایی که در پارک ها فعالیت می کنند اگر درست هدایت شوند،  بخش بزرگی از  کمپانی ها برای رفع نیازهای خود می توانند به فناوران اکتفا کنند.

وی با بیان اینکه ما در مرکز رشد جامع به دنبال طرح هایی هستیم که ناظر به بازار باشد، افزود: به همین منظور اعضای شورای مرکز رشد از تخصص های مختلفی انتخاب شده اند.

نیکبخت افزود: در پارک های علم و فناوری باید کسب و کارهای متعددی راه اندازی شده و بیلان مالی وجود داشته باشد و طرح های ارائه شده با اقتضا و نیاز بازار همخوان باشند.

کد خبر: ۱۸٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha