۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مشکلات بخش تولید ریشه‌ای درمان شود
فیلم استان‌ها؛

مشکلات بخش تولید ریشه‌ای درمان شود

اردبیل- تولید کننده محصولات چرمی گفت: مشکلات بخش تولید در کشور باید به‌صورت ریشه‌ای حل شود.

علی مظاهری تولید کننده محصولات چرمی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: ۱۷ سال است که در عرصه تولید محصولات چرمی اعم از کیف های زنانه، مردانه، ورزشی و اداری و همچنین کیف پول و جاکلیدی به صورت عمده در حال فعالیت دارم.

وی با بیان اینکه در شش کارگاه و با ۱۳۰ نفر پرسنل در قالب مجموعه چرم ماهان همدان در تولید محصولات متنوع چرمی کارآفرینی کرده ایم گفت: نبود نیروی ماهر و درآمد پایین از مشکلات این مجموعه است.

تولید کننده محصولات چرمی با بیان اینکه مشکلات بخش تولید در کشور ریشه ای هست گفت: در تولید چرم نبود چرم با کیفیت و یراق از مهم ترین مشکلات در این حوزه است.

وی اظهار داشت: از لحاظ تهیّه چرم در کشور غنی هستیم اما مشکل اصلی قیمت بالای چرم با کیفیت است و البته تهیه یراق آلات نیز سخت تر از تهیه چرم است.

مظاهری گفت: تهیه یراق در بازار برای تولید کنندگان سخت تر شده است و فعلان صنعت چرم از این کمبود رنج می برند.

وی با بیان اینکه با حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی محصولات خود را به اقصی نقاط کشور عرضه می کنیم گفت: در کشورهای آذربایجان، ترکیه و عراق نمایندگی فروش داریم و تولیدات خود را به کشور های افغانستان و پاکستان و برخی کشور های عربی هم صادر می کنیم.

تولید کننده محصولات چرمی با تاکید بر استفاده از مواد با کیفیت برای تولید محصول نهایی گفت: تهیه چرم خوب و یراق دو بحث کاملا مجزا هست که در بحث یراق آلات تنوع محصولات خیلی محدود بوده و چرم خوب هم چرم گاوی هست که به آسانی در بازار یافت نمی شود.

وی در پایان گفت: تمامی تولیدکنندگان و اصناف با مشکلاتی مواجه هستند که انتظار می رود مسئولان برای حل این مشکلات تلاش کنند.

کد خبر: ۱۸۰٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha