۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
نگاه ویژه وزارت نیرو به حضور مدیریتی زنان در صنعت آب و برق
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو مطرح کرد

نگاه ویژه وزارت نیرو به حضور مدیریتی زنان در صنعت آب و برق

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، با اشاره به سیاست‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم، از نگاه ویژه وزیر نیرو به حضور مدیریتی زنان در صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش بازار، مریم کارگرنجفی در نخستین گردهمایی مشاوران امور زنان وزارت نیرو در دولت سیزدهم، با اشاره به سیاست‌های این وزارتخانه، اظهار کرد: در حوزه فعالیت بانوان طی دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که حضور در هیئت مدیره شرکت‌ها از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه شاخص عملکرد دولت سیزدهم با شاخص دولت‌های گذشته متفاوت است، گفت: دولت آیت الله رئیسی از آغاز به کار خود در سال گذشته کار جهادی و به دور از تشریفات را یکی از اصول مهم در سیاست اجرایی معرفی کرده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به لزوم تقویت تبیین شرایط و برنامه‌ریزی توسط بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران ارشد ویژه بانوان را ضروری دانست.

کارگرنجفی در پایان با تاکید بر ارتقای جایگاه زنان در دولت سیزدهم، گفت: ارتقای ساختاری و جایگاه بانوان و لزوم توانمندسازی آن‌ها همواره مورد تاکید وزیر نیرو بوده که امیدواریم این مهم در همه شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه دنبال شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha