۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
۶۰هزار واحد مسکن ملی در استان سمنان ساخته می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۶۰هزار واحد مسکن ملی در استان سمنان ساخته می‌شود

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه در طول چهار سال استان باید ۶۰ هزار واحد مسکن ملی را احداث کند، گفت: ۳۶ هزار واحد تنها در شهر جدید ایوان‌کی ساخته خواهد شد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سهمیه مسکن ملی استان سمنان ۶۰ هزار واحد است که باید در طول چهار سال ساخته شود، تاکید کرد: ۳۶ هزار واحد فقط در شهر جدید ایوان‌کی ساخته خواهد شد تا بتوانیم نیاز مسکن این منطقه مهم و در مجاورت تهران بزرگ را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه کار عملیات اجرایی بسیاری از این واحدهای مسکونی شروع شده است، تاکید کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم این تعداد مسکن را تامین کنیم.

۶۹۰۰ پروانه ساخت اخذ شد

استاندار سمنان درباره دیگر نقاط استان گفت: برخی واحدها را باید اداره کل راه و شهرسازی استان احداث کند که تعداد آنها ۱۹ هزار واحد است همچنین ۱۰ هزار واحد باید توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) احداث شود و سهمیه بنیاد مسکن نیز یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی است.

هاشمی با بیان اینکه بیش از شش هزار و ۹۰۰ پروانه ساخت از مجموعه شهرداری های استان سمنان برای مسکن ملی اخذ شده است، بیان کرد: ۱۰ هزار نفر در استان آورده اولیه را پرداخت کرده و متقاضی زمین هستند.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت چهار هزار واحد مسکونی در استان سمنان آغاز شده است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با واگذاری متنوع زمین به متقاضیان شامل چند نفری، ویلایی و ... زودتر شاهد تحویل مسکن ملی به مردم باشیم.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha