۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
رشد ۲.۵ برابری احیای کارخانه های راکد در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد

رشد ۲.۵ برابری احیای کارخانه های راکد در مازندران

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: میزان احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در استان رشد ۲.۵ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر چهارشنبه در نشست رونق تولید در سالن اجتماعت سازمان صمت استان با اشاره به رشد بیش از ۲.۵ برابری فعال شدن واحدهای راکد در استان گفت: در سال ۹۷ حدود ۵۲ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان به حوزه تولید بازگشتند.

وی با عنوان اینکه میزان بازگشت واحدهای تولیدی راکد در استان در سال گذشته به ۱۲۵ واحد رسیده است، ادامه داد: این واحدها، جزو کارخانه هایی بودند که به دلایل مختلف در سال های قبل از مدار تولید خارج شده بودند.

قوانلو با بیان اینکه با احیای واحدهای راکد حدود دو هزار و ۴۰۰ شغل دوباره احیا شده است، به عزم جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان مشغول فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اظهار اینکه میل و رغبت به سرمایه گذاری در استان افزایش یافته است، از افتتاح ۲۰۶ واحد تولیدی طی سال قبل در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۱ هزار نفر در بخش صنعتی و تولیدی استان مشغول فعالیت هستند.

وی احیای واحدهای راکد و غیرفعال را از مهمترین برنامه های سازمان در سال جهش تولید بیان کرد.

کد خبر: ۱۸٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha