۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
احیای ۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان| واحدهای غیرفعال به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود
در ستاد تسهیل استان همدان صورت گرفت؛

احیای ۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان| واحدهای غیرفعال به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود

همدان - استاندار همدان از احیای دو واحد تولیدی راکد در این استان خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی غیرفعال به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: رویکرد جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، احیا و بررسی مسائل واحدهای تولیدی راکد استان است.

وی بابیان اینکه برخی واحدهای تولیدی راکد استان سال‌ها و دهه‌ها به خاطر دلایل و مسائل مختلف تعطیل بودند که رفع موانع آن‌ها توسط کارشناسان و دستگاه‌های متولی بسیار ضروری است؛ گفت: با تلاش سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های متولی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت جدی، تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

استاندار همدان عنوان کرد: برخی از واحدهای تولیدی همچون شرکت کشت و صنعت دشت کرفس که به دلایل سو مدیریت راکد و غیرفعال مانده‌ است، به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود تا هم احیا و هم نقش موثری در اشتغال‌زایی و توسعه استان داشته باشد.

وی تاکید کرد: بانک‌های استان همدان باید با مساعدت و حمایت تام و تمام از تولیدکنندگان، مخاطرات آن‌ها را کاهش دهند و با در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم نقش موثری در حمایت از تولید داشته باشند.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه از بانک‌های استان درخواست می‌شود نگاه تسهیل‌گرانه نسبت به مسائل تولید و تولیدکنندگان داشته باشند، گفت: تولیدکنندگان می‌توانند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد خود را به ستاد تسهیل آورده تا ضمن رفع موانع آن‌ها، واحد مربوطه به چرخه تولید بازگردانده شود.

وی بابیان اینکه از برنامه‌های مهم شش‌ماهه دوم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی فعال، و احیای واحدهای تولیدی راکد استان است، گفت: امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دو واحد تولیدی راکد احیا شد.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha