۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
۱۰۰ شغل جدید در نساجی مازندران با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومانی
سخنگوی دولت اعلام کرد

۱۰۰ شغل جدید در نساجی مازندران با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومانی

بهادری، سخنگوی دولت گفت: فعالیت خوب در برنامه توسعه‌ای که کارخانه نساجی مازندران در قائم‌شهر انجام داده است، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی درباره احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل و پرداخت مطالبات کارگران، گفت: یکی از سیاست‌های دولت، احیای این کارخانه‌ها بوده است و بر اساس آماری که معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند، نزدیک به ۱۵۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال و احیا شدند.

سخنگوی دولت، تصریح کرد: یکی از این نمونه‌ها کارخانه‌ نساجی مازندران در قائم‌شهر بود و پیرو مصوبه سفر استانی رئیس‌ جمهور، با حمایتی که دولت از فعال شدن دوباره این کارخانه انجام داد، الحمدالله ۴۰۰ کارگر مشغول به کار هستند و کارخانه در ۳ نوبت فعالیت می‌کند.

بهادری جهرمی درباره پرداخت مطالبات کارگران، اظهار داشت: دولت، مطالبات عقب‌افتاده را پرداخت کرده، حقوق کارگران به‌روز شده و با توجه به بازاریابی و فعالیتی که صورت گرفته، کارخانه نساجی مازندران خودکفا شده است و مطالبات و حقوق‌ها را پرداخت می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: فعالیت خوب در برنامه توسعه‌ای که این کارخانه انجام داده است، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و با توسعه کارخانه، ۱۰۰ شغل جدید با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومانی ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha