۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
اجرای طرح جامع گردشگری بولاغلار تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد
معاون استاندار اردبیل:

اجرای طرح جامع گردشگری بولاغلار تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد

اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار در مرحله نهایی شدن است و تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در بازدید از پروژه‌های گردشگری و عمران شهری نیر با بیان اینکه اجرای طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار در مرحله نهایی شدن است و تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد، اظهار کرد: بسیاری از مردم در نقاط مختلف کشور، شهر نیر را با منطقه بولاغلار می‌شناسند و بر این اساس ساماندهی آن در قالب طرح جامع گردشگری جزو اولویت‌های اصلی این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان‌ کرد: شناسایی قابلیت توریسمی محدوده، اشتغالزایی، حفاظت و شناسایی ظرفیت و توان‌ محیطی از جمله اهداف مهم ساماندهی بولاغلار نیر بوده و باید با توجه به نزدیکی این منطقه به شهر توریستی سرعین، از بولاغلار به عنوان یک مکان بسیار مهم گردشگری استفاده بهینه شود.

قلندری تشریح‌ کرد: منطقه گردشگری بولاغلار نیر مجموعه‌ای از چشمه‌های متعدد با دبی بالا در یک محدوده نه چندان وسیع قرار دارد که در فاصله بسیار کمی از محدوده شهر نیر به عنوان تفرجگاه اکوتوریسم و فضای پیک نیک خانوادگی مورد استفاده مسافران و شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری نیر افزود: همه ساله گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور از طریق این شهر وارد استان می‌شوند و بر این اساس باید به ساماندهی و بهبود وضعیت گردشگاه‌ها و خیابان‌ و معابر آن توجه ویژه داشت.

قلندری همچنین در بازدید از کمربندی نیر گفت: با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرداری نیر عملیات زیرسازی قسمتی از این مسیر از فردا آغاز می‌شود و عملیات یک مسیر از این راه نیز به زودی اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه‌ داد: با تکمیل این پروژه، بار ترافیکی سنگینی از شهر نیر و خیابان‌های اطراف آن برداشته می‌شود و حرکت جهشی را در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد خواهیم بود.

قلندری گفت: سیمای کنونی شهر نیر شایسته نبوده و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در حال اجرای عمران شهری، باعث بهبود شاخص‌های توسعه و دگرگونی سیمای این شهرستان می‌شود.

کد خبر: ۱۸٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha