۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
وظیفه شهرک های صنعتی گلستان پیگیری مشکلات حوزه تولید است
نماینده مجلس گرگان و آق قلا:

وظیفه شهرک های صنعتی گلستان پیگیری مشکلات حوزه تولید است

گرگان- سنگدوینی، نماینده مجلس گرگان و آق قلا با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی متولی شهرک های صنعتی است، افزود: این دستگاه وظیفه دارد تا مشکلات و کمبودهای شهرک های صنعتی را دنبال کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید کننده ما در ایران نباید دغدغه آب، برق و اینترنت داشته باشد و این مشکلات باید توسط متولی شهرک های صنعتی گلستان حل شود.

نماینده مجلس گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از برندهای تولیدکننده همین ارتباط با مشتری است و مشتری مداری به صورت سنتی انجام نمی شود و به صورت اینترنتی در فضای مجازی است.

او اضافه کرد: شهرک های صنعتی گلستان باید زیر ساخت مناسب داشته باشد چرا که اینترنت برای برقراری تولید کننده با مشتری حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی متولی شهرک های صنعتی است، افزود: این دستگاه وظیفه دارد تا مشکلات و کمبودهای شهرک های صنعتی را دنبال کند.

سنگدوینی ادامه داد: مسئولین شرکت شهرک های صنعتی گلستان باید از نزدیک بازدید میدانی داشته باشند و دغدغه آن ها را ببیند و برای حل کردن مشکل اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت نباید به عنوان مشکل مطرح باشد، افزود: حتما این مساله را با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان مطرح می کنم و از شما خبرنگاران هم می خواهم این موضوعات را دنبال کنید.

سنگدوینی ادامه داد: اگر به ما بگویید که به صورت مشخص در کدام شهرک های صنعتی مشکل زیر ساختی وجود دارد حتما این مسائل را دنبال می کنیم و حتی آماده این هستم که در جلسه ای با صنعتگران استان مسایل و مشکلات آن ها را بشنویم.

نماینده مجلس گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بسیاری در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان وجود دارد که این تعداد اگر فعال بودند می توانستند حدود سه هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کنند.

سنگدوینی با بیان این نکته که واحدهای فعال در شهرک های صنعتی با ۳۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت خود کار می کنند، افزود: باید ظرفیت و تاب شهرک های صنعتی را به ۱۰۰ درصد برسانیم تا مشکل اشتغال استان حل شود.

نماینده مجلس گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکننده سرمایه گذاری کرده است و بایدحمایت بشود تا بتواند کار را با توان بیشتری ادامه دهد.

کد خبر: ۱۸۰٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha