۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر| ۳۰ سرمایه‌گذار آماده حضور در جزیره نگین هستند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر| ۳۰ سرمایه‌گذار آماده حضور در جزیره نگین هستند

بوشهر- شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اقدامات لازم برای پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر خبر داد و گفت: ۳۰ سرمایه‌گذار آماده حضور در جزیره نگین هستند.

محمد شکیبی نسب در حاشیه مراسم روز دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه بنادر بویژه مرکز استان مورد توجه و تاکید مدیریت استان قرار دارد و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال در قطر قرار داریم، صادرات کالاهای مورد نیاز تماشاگران و گردشگران در ایام جام جهانی از مبدا ایران و بوشهر مورد تاکید قرار دارد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با لایروبی کانال‌های دسترسی بندر بوشهر، اقدامات لازم برای پهلوگیری کشتی‌های بزرگ ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر انجام شده که بزودی به نتیجه لازم منجر می‌شود.

شکیبی نسب تصریح کرد: بندر نگین از ظرفیت‌ها و مزیت‌های بزرگ سرمایه گذاری در بوشهر است و اکنون ۹۰ درصد پیشرفت دارد و بزودی در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰ سرمایه گذار برجسته داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در جزیره نگین اعلام آمادگی کرده اند که امیدوارم شاهد رونق بیشتری در منطقه باشیم.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha