۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت در استان زنجان جمع آوری می‌شوند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت در استان زنجان جمع آوری می‌شوند

زنجان - رئیس اتاق اصناف زنجان به برخورد با اصناف بدون پروانه در استان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت جمع آوری می‌شوند.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با بازار، از وجود ۳۴ هزار و ۱۲۰ واحد صنفی در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد که بیش از شش هزار واحد صنفی فاقد پروانه بود، با پایش‌ها و اقدامات لازم به ۷۵۰  واحد صنفی بدون پروانه رسیده است و تا پایان امسال تعداد واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

وی  با بیان اینکه ساماندهی اصناف بدون پروانه برنامه مهم اتاق اصناف زنجان است، اظهار کرد: اتحادیه پوشاک و خودرو بیشترین واحدهای صنفی هستند که در استان بدون پروانه فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، به برخورد با اصناف بدون پروانه در استان اشاره کرد و گفت: اخطارهای لازم به واحدهای صنفی بدون پروانه داده می‌شود تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند در غیر این صورت واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت جمع آوری می‌شوند.

موسوی  ابراز کرد: بیشترین واحدهای صنفی بدون پروانه فعالیت در شهرستان زنجان و ابهر فعال است.

وی با بیان اینکه فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه بر فضای بازار کسب و کار بسیار اثر دارد، ابراز کرد: واحدهای صنفی که امسال پروانه کسب دریافت نکنند تا پایان سال‌جاری جمع آوری خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان، یادآور شد: بازرسان اتاق اصناف استان بازرسی و نظارت از بازار را به جد دنبال می کنند.

کد خبر: ۱٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha