۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
زیرساخت های لازم برای ایجاد ۹۴۰ هکتار مجتمع گلخانه ای در همدان فراهم شده است
استاندار همدان:

زیرساخت های لازم برای ایجاد ۹۴۰ هکتار مجتمع گلخانه ای در همدان فراهم شده است

همدان - استاندار همدان گفت: زیرساخت های لازم برای ایجاد ۹۴۰ هکتار مجتمع گلخانه ای در استان همدان فراهم شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع مدیران حوزه اقتصادی و جهاد کشاورزی استان همدان با ابراز خرسندی و افتخار به خاطر قرار گرفتن استان همدان در بین هشت استانی که طرح‌های برگزیده در حوزه تولیدات روستایی و کشاورزی داشتند بر لزوم کار و تلاش مضاعف در این حوزه تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان با دارا بودن بهترین شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیز یکی از مستعدترین استان‌ها برای تولیدات کشاورزی گلخانه ای است، اظهار داشت: در خصوص کشاورزی هوشمند و مبتنی بر اصول علمی که منجر به کاهش مصرف آب و افزایش تولید می‌شود، مجموعه مدیران استان را مکلف به تعامل و همکاری کامل با کشاورزان کرده‌ایم.

استاندار همدان با تاکید بر محافظت از ذخایر آب استان با اصلاح الگوی کشت، از فعالان عرصه کشاورزی استان که با همت عالی به افزایش راندمان و بهره‌وری در این حوزه کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: استان همدان، امسال در نمایشگاه ملی که به مناسبت روز روستا و عشایر در تهران برگزار شد، با طرح‌های مختلف و درخشانی از جمله خوشه پوشاک و تلقیح زنبور ملکه برای تولید عسل، شرکت کرده است.

کد خبر: ۱۷۹٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha