۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تخصیص هزار میلیارد تومان به ۷۱ پروژه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تخصیص هزار میلیارد تومان به ۷۱ پروژه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

بوشهر- پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان به ۷۱ پروژه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در مهر ماه سال گذشته خبر داد.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به لزوم شتاب بخشیدن به پروژه‌ های مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت سیزدهم به استان بوشهر اظهار داشت: سفر آیت‌الله رییسی به استان بوشهر در مهر ماه سال گذشته دارای مصوبات ارزشمند و راهگشایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و آموزشی و بهداشت و درمان و اشتغال و صنعت و تولید و ... بوده که اجرای دقیق آنها ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مدیریت استان در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها، اقدامات خوبی انجام داده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز پشتیبانی اعتباری لازم را انجام می‌دهد.

پاپری زارعی از تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان به ۷۱ پروژه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و افزود: در مجموع بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر بر عهده این سازمان بوده که با تلاش صورت گرفته جلو رفته‌ایم و از برنامه پیش بینی شده عقب نیستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: حدود ۲۸۳ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص تاکنون به حوزه درمانی و بهداشتی تخصیص یافته و طرح‌های ارزشمندی اجرایی و عملیاتی شده است.

پاپری زارعی یادآور شد: بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان نیز به طرح‌های حوزه آب از جمله آب شیرین کن و سدسازی و ... تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها موجبات رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار نیز می‌شود و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۷۹٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha