۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
احتمال ریزش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در بازار رمزارزها| سرمایه گذاران مراقب باشند
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در بازار رمزارزها| سرمایه گذاران مراقب باشند

قیمت کاردانو طی چند ماه گذشته با نگرانی در مورد میزان کم پیشرفت شبکه این رمزارز، در روند نزولی شدیدی بوده و اکنون نیز در خطر ریزش بیشتر قیمت قرار دارد.

به گزارش بازار، قیمت کاردانو طی چند ماه گذشته با نگرانی در مورد میزان کم پیشرفت شبکه این رمزارز، در روند نزولی شدیدی قرار داشته است. ارزش توکن ADA امسال بیش از ۶۷ ٪ کاهش یافته و بیش از ۵۰ میلیارد دلار از ارزش کل بازار خود را از دست داده است.

این در حالیست که بازار کاردانو در نقطه اوج خود در سال ۲۰۲۱، بیش از ۹۰ میلیارد دلار ارزش داشت و ارزش بازار آن بیشتر شرکت های بزرگ جهان مانند AMD یا حتی دوچ بانک بود.

درست مانند اتریوم، قیمت کاردانو نیز حتی پس از موفقیت توسعه دهندگان در به روزرسانی شبکه «واسیل» این رمزارز، عقب نشینی کرد. این در حالیست که واسیل پیشرفت عمده ای در شبکه کاردانو بود که عملکرد شبکه این رمزارز را تا حد زیادی بهبود بخشید.

به طور کلی، کاردانو در حال حاضر با چالش های بسیاری روبرو است. بزرگترین مورد این چالش ها به روند پذیرش عام آن در میان سرمایه گذاران باز می گردد که طی ماه های گذشته، شاهد ریزشی بزرگ بوده است.

پیش بینی قیمت کاردانو

احتمال ریزش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در بازار رمزارزها| سرمایه گذاران مراقب باشند

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن ADA طی چند ماه گذشته تحت فشار شدید فروش قرار داشته است. کاردانو در این دوره، یک الگوی مثلث نزولی شکل داده که در نمودار بالا، به رونگ صورتی نشان داده شده است.

در تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت، این الگو معمولاً یک علامت نزولی است. قیمت ADA همچنین به زیر میانگین های ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و همزمان، شاخص MACD نیز به زیر نقطه خنثی حرکت کرده است.

بنابراین ، این احتمال وجود دارد که قیمت کاردانو به زودی یک شکست نزولی را تجربه کند، چراکه اضلاع مثلث به سطح تلاقی خود نزدیک می شود. اگر این اتفاق بیفتد، سطح کلیدی بعدی برای رصد بازار کاردانو، روی ۰.۳۵ دلار خواهد بود که حدود ۳۵ ٪ پایین تر از سطح فعلی است.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha