۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
ادامه حرکت سولانا در روند افقی| ریزش یا افزایش قیمت قابل توجه در پیش نیست
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ادامه حرکت سولانا در روند افقی| ریزش یا افزایش قیمت قابل توجه در پیش نیست

طی چند هفته گذشته، رمزارز سولانا نیز همراه با اکثر ارزهای دیجیتال دیگر بازار، موفق به ایجاد روند قیمتی جدید نشده و در حاشیه بازار مورد معامله قرار دارد.

به گزارش بازار، طی چند هفته گذشته، رمزارز سولانا نیز همراه با اکثر ارزهای دیجیتال دیگر بازار، موفق به ایجاد روند قیمتی جدید نشده و در حاشیه بازار مورد معامله قرار دارد.

برای روز دوشنبه نیز به نظر می رسد سولانا همچنان میلی به افزایش قیمت نداشته و همچنان در کانال ۳۲ دلار و البته نزدیک به ۳۳ معامله می شود.

علاوه بر بی رمقی بازار رمزارزها، بخشی از عدم بهبود و پیشرفت قیمت سولانا به مشکلات فنی درون شبکه این ارز باز میگردد که طی روزهای گذشته شاهد قطعی و خاموشی شبکه این رمزارز ارز بوده ایم. با توجه به سابقه نه چندان خوب امنیت شبکه سولانا طی ماه های گذشته، خاموشی شبکه این رمزارز بار دیگر منجر به ایجاد ترس در دل سرمایه گذاران شده است.

آخرین مورد غیر فعال شدن شبکه سولانا نیز به تاریخ یکم اکتبر باز میگردد که گفته می شود این مشکل باز هم به دلیل نقص فنی در شبکه این رمزارز بوده است.

پیش بینی قیمت سولانا

ادامه حرکت سولانا در روند افقی| ریزش یا افزایش قیمت قابل توجه در پیش نیست

جلسه معاملاتی امروز نشان می دهد که قیمت سولانا کمتر از ۰.۱ درصد افزایش یافته که البته بر اساس داده های موجود، این افزایش قیمت موقتی خواهد بود. نمودار همچنین نشان می دهد که سولانا در یک روند افقی بلند مدت قرار داشته و برای طولانی مدت در بازه قیمتی ۳۰ تا ۳۵ دلار معامله می شود. اندیکاتور ویلیامز نیز شکل گیری این روند افقی را تأیید می کند.

بنابراین، انتظار نمی رود سولانا طی روزهای آتی بتواند از این محدوده خارج شده و بهبود قیمتی برای آن حاصل شود. از سوی دیگر، بسیار بعید است که در این مقطع رمانی شاهد قیمت های زیر سطح ۳۰ دلار یا بالاتر از محدوده قیمت ۳۵ دلار باشیم و لذا، فعلا وضعیت بازار به لحاظ تکنیکال به شیوه فعلی ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha