۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
طرح‌ هادی ۹۹ روستای زنجان بازنگری شد/ اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

طرح‌ هادی ۹۹ روستای زنجان بازنگری شد/ اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات ملی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای بازنگری طرح‌هادی ۹۹ روستا اختصاص داده شده است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زنجان ۹۰۴ روستای دارای سکنه دارد، گفت: در ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانواراستان مطالعه طرح هادی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی اسـت، ابراز داشت: همچنین برای ۶۰ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز طرح هادی تهیه شده و ۳۸۵ روستای استان به‌دلیل اتمام افق طرح، مورد بازنگری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات ملی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای بازنگری طرح‌هادی ۹۹ روستا اختصاص داده شده و برای ۲۶ روستا نیز از محل استانی و خودیاری یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۳۸۵ روستای استان بدلیل اتمام افق طرح هادی مورد بازنگری طرح هادی قرار گرفته و در سال‌های آینده نیز بنا به تخصیص اعتبارات بازنگری طرح برای باقی روستاها انجام می‌شود. در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات ملی حدود ۱۰میلیارد تومان برای بازنگری طرح‌هادی ۹۹ روستا اختصاص داده شده و برای ۲۶ روستا نیز از محل استانی و خودیاری یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان بیان داشت: در ۴۳۲ روستا معادل ۶۳ درصد اجرای طرح هادی روستایی انجام شده و زنجان در این بخش حدود پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

خواجه‌ای گفت: اجرای طرح منظومه در شهرستان طارم به عنوان طرح پایلوت کشوری از سال ۹۹ در حال اجرا است و در سال ۱۴۰۰ با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح منظومه در بخش مرکزی شهرستان خدابنده از محل اعتبارات استانی شروع شده و تسهیلگری در دست اقدام است.

کد خبر: ۱۷۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha