۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
وام تجهیزات ادوات کشاورزی شامل ماشین های سیستم آبیاری نوین نمی شود
یک فعال اقتصادی: 

وام تجهیزات ادوات کشاورزی شامل ماشین های سیستم آبیاری نوین نمی شود

گرگان- سیدی، نماینده فروش شرکت باران ساز گیاه ماشین گفت: وام تجهیزات ادوات کشاورزی شامل ماشین های سیستم آبیاری نوین نمی شود.

فرهاد سیدی در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گرگان، اظهار کرد: سیستم های آبیاری نوین و ماشین های تولید شده در این بخش وابسته به آب و خاک است و شامل تسهیلات ادوات کشاورزی نمی شود.

نماینده فروش شرکت باران ساز گیاه ماشین در استان گلستان افزود: اگر این ماشین باران ساز قرقره ای را به عنوان دنباله بند حساب کنند و در سامانه مکانیزاسیون ثبت شود کشاورزان می توانند خرید کنند.

وی ادامه داد: قیمت این محصول با توجه به اینکه تمام قطعات آن در ایران تولید می شود حدود ۲۶۰ تا ۳۸۵ میلیون تومان است در حالی که نمونه خارجی آن بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارد.

سیدی افزود: این ماشین ها امکان جابه جایی سریع از یک نقطه به نقطه دیگر را دارند و می توانند در مزارعی که دارای پستی و بلندی، استفاده شود.

وی از امکان کودپاشی و سم پاشی مزرعه به صورت همزمان با آبیاری به عنوان یکی دیگر از مزایای ماشین باران ساز قرقره ای نام برد و افزود: همه قطعات و بدنه این ماشین گالوانیزه شده است و امکان زنگ زدگی وجود ندارد.

وی در خاتمه با بیان اینکه اینکه دستگاه با کمترین آب و حداکثر کارایی کار می کند، افزود: کشاورزان می توانند از طریق پروانه بهره برداری آب چاه عمیق و یا چاه های آب سطحی کشاورزی از طریق جهاد کشاورزی و واحد آب و خاک درخواست تسهیلات کنند.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha