۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰۰ واحد مسکونی مسکن ملی در شرق استان سمنان
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰۰ واحد مسکونی مسکن ملی در شرق استان سمنان

میامی- مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، گفت: عملیات اجرایی یک هزار و ۱۲۶ واحد پروژه مسکن ملی در شهرستان های شاهرود و میامی آغاز شده است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یک هزار و ۴۴۷ نفر در شرق استان سمنان افتتاح حساب و واریز وجه را در زمینه مسکن ملی صورت داده اند، تاکید کرد: تاکنون عملیات ساخت یک هزار و ۱۲۶ پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه قریب به ۷۸ درصد مبلغ این طرح ها واریز شده است، ابراز کرد: در شهر میامی ۸۸۱ نفر ثبت نام اولیه مسکن ملی داشتند که ۸۳ نفر در سامانه فعال هستند اما متاسفانه برای تشکیل پرونده اقدامی انجام ندادند.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان با بیان اینکه در شهر میامی ۱۴ نفر واریز وجه داشتند گفت : متأسفانه تعداد متقاضی در شهر میامی بسیار کم است.

عمیدی با بیان اینکه نهضت ساخت ملی مسکن در شهرستان میامی یک ضرورت است اما برای ساخت آن تمامی دستگاه‌های اجرایی دخیل هستند، ابراز کرد: در شهر میامی نیز ۱۱ هکتار و ۱۷۵ قطعه طراحی و کامل شده است

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، گفت: یکی از مشکلات آورده اولیه متقاضیان و سود وام مربوطه است که از طریق وزارت راه وشهرسازی در حال پیگیری این مشکل خواهیم بود.

به گزارش بازار، استان سمنان دارای دو اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و شرق استان سمنان است.

کد خبر: ۱۷۹٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha