۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
 یک هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ایلام تخصیص یافت
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

یک هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ایلام تخصیص یافت

ایلام- هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با پیگیری های انجام شده یک هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ایلام تخصیص یافته است.

سعید هژبری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نزدیک به یک سال از سفر رئیس جمهور به استان ایلام می گذرد، هم اکنون میانگین پیشرفت طرح های مصوب رئیس جمهور در استان مطلوب است.

وی گفت: تلاش می شود طرح هایی که هنوز تکمیل نشده اند، به زودی عملیات اجرای این طرح ها نیز تسریع داده شود.

هژبری با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور ۱۰۰ مصوبه برای توسعه استان مصوبه شده است، افزود: جمع اعتبار مصوب سفر، چهار هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان بوده که تاکنون یک هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان معادل ۴۳ درصد به استان تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: از مجموع مصوبات سفر، ۲۳ مورد به اتمام رسیده، ۴۱ مصوبه فعال، ۱۱ مصوبه در دست پیگیری و ۲۵ مصوبه نیز مربوط به ۲ نهاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان است.

وی افزود: مصوبات ابلاغی مختص شهرستان محروم هلیلان نیز ۳۶ مصوبه با اعتبار مصوب ۲۷۴ میلیارد تومان و ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات است.

وی با اشاره به اینکه دور دوم سفرهای رئیس جمهور قرار است به زودی آغاز شود و ایلام از استان های اولویت دار برای سفر است، افزود: برای سفر دوم پروژه‌های مهم استان را بر اساس اولویت بندی‌ها احصا و مشخص می شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha