۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شناسایی بازارهای هدف در کشورهای مختلف براساس ظرفیت و مزیت‌های موجود در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شناسایی بازارهای هدف در کشورهای مختلف براساس ظرفیت و مزیت‌های موجود در استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر از شناسایی بازارهای هدف در کشورهای مختلف براساس ظرفیت و مزیت‌های موجود در استان بوشهر خبر داد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه صادرات غیر نفتی از اولویت‌های اساسی استان بوشهر به شمار می‌رود و در راستای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌گیریم.

وی افزود: شناسایی بازارهای هدف در کشورهای مختلف بر اساس ظرفیت ها و مزیت‌هایی که در استان بوشهر داریم در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با کار تخصصی و کارشناسی دقیق به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه بنادر و گمرکات و ساماندهی اسکله‌های صادراتی در استان بوشهر از جمله اقدامات زیرساختی است که باید انجام شود.

صفوی تصریح کرد: صادرات آبزیان استان و همچنین صادرات محصولات پتروشیمی و مواد معدنی دارای رونق خوبی است که امیدواریم برای سایر کالاهای تولیدی استان نیز محقق شود.

وی اضافه کرد: باید به گونه‌ای در صادرات عمل شود که کالاها را با ارزش افزوده بیشتر صادر کنیم و اگر این مهم محقق شود، وضعیت صادرات راضی کننده خواهد بود.

مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: استان بوشهر در تولید محصولات مختلف دارای ظرفیت خوبی است و امیدوارم با رفع موانع موجود، شاهد تسهیل صادرات کالاهای مختلف از مبدا استان بوشهر باشیم.

کد خبر: ۱۷۹٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha