۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
تامین سرمایه در گردش مرغداری‌های کوچک برای ادامه فعالیت

تامین سرمایه در گردش مرغداری‌های کوچک برای ادامه فعالیت

رئیس انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: صفر تا صد سرمایه در گردش مرغداری‌هایی که پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دچار مشکل شدند تامین و محصول شان با قیمت توافقی خریداری می‌شود.

به گزارش بازار، عبدالعلی طهماسبی رئیس هیات مدیره انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ، درباره امکان زنجیره سازی واحدهای کوچک طیور برای اقتصادی کردن آنها، افزود: مرغداری که بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مشکل تامین نقدینگی و سرمایه در گردش برای ادامه فعالیت دارد، این آمادگی وجود داردکه نقدینگی آن‌ها تامین و مرغ تولیدی آن‌ها با قیمت توافقی خریداری شود.

تامین سرمایه در گردش مرغداری‌های کوچک برای ادامه فعالیتطهماسبی ادامه داد: بر این اساس گوشت تولیدی باهمکاری یکدیگر تولید و گوشت مرغ با یک برند واحد در بازار عرضه خواهد شد، مرغداران می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که از تولید خود سود لازم را به دست آورند و تولید آن‌ها با ضرر و زیان همراه نخواهد بود.

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: در این توافق مرغداران کل فارم و شرکت‌های زنجیره‌ای کل سرمایه در گردش مورد نیاز تولید را تامین می‌کنند و در نهایت محصول را با قیمت توافق شده خریداری می‌شود.

وی تصریح کرد: خوراک طیور، جوجه یک روزه، کرایه حمل و کلیه نهاده‌های تولید گوشت مرغ مرغداران، تامین و فروش این محصولات نیز توسط خود زنجیره انجام می‌شود به عنوان مثال بر اساس توافق ۱۵ تا ۳۰ درصد قیمت گوشت به مرغداران پرداخت می‌شود.

طهماسبی گفت: با تولید زنجیره‌ای در کشور، امنیت و ایمنی غذایی تامین می‌شود و هزینه تمام شده تولید نیز کاهش می‌یابد در این روش واسطه‌های حذف و کلیه الزمات تولید نظیر زنجیره توزیع، کارخانه خوراک دام و جوجه یک روزه توسط یک برند واحد انجام می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ در پایان تصریح کرد: واحدهای کوچک مرغداری که بعد از مردمی سازی یارانه‌ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دچار کاهش تولید یا تعطیلی شدند با این روش جذب و احیا می‌شوند.

کد خبر: ۱۷۹٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha