۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
چالش کمبود هتل استاندارد در ایام اوج گردشگری در اصفهان
مشاور وزیر میراث فرهنگی مطرح کرد؛

چالش کمبود هتل استاندارد در ایام اوج گردشگری در اصفهان

اصفهان - ایزدی، مشاور وزیر میراث فرهنگی گفت: چالش کمبود هتل استاندارد به خصوص در ایام پیک (اوج) گردشگری در اصفهان جدی است.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه استان اصفهان یکی از قطب های گردشگری در ایران است، اظهار داشت: با این وجود وضعیت استان اصفهان از نظر مجموعه های اقامتی خیلی مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه مجموعه های اقامتی در استان در مجموع در شأن اصفهان نیست، ابراز داشت: چالش کمبود هتل استاندارد در اصفهان به خصوص در ایام پیک گردشگری جدی است.

مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه این استان در مجموع بیش از سه تا چهار هتل استاندارد ندارد، گفت: در حال حاضر می توان با وجود زمین های شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اصفهان در این استان از آن برای ساخت هتل استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مجموعه هتل هما در زمینی مناسب جانمایی شده است، گفت: با وجود اینکه ساخت هتل هما در حدود ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شده بود ولی برخی از عوامل باعث شد تا ساخته نشود.

ایزدی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری و شورای شهر اصفهان همکاری خوبی برای ساخت این مجموعه اقامتی دارند، افزود: صنعت گردشگری شکننده است و از همکاری سازمانها و همچنین ورود بخش خصوصی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به برخی از اغتشاشات طی روزهای گذشته تاکید کرد: از زمان شروع این اغتشاشات تعدادی از تورها کنسل شده است و باعث بروز مشکلاتی برای فعالین بخش صنعت گردشگری شده است.

مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: صنعت گردشگری چه ایام شیوع کرونا و چه هفته های اخیر با یک رکورد عجیبی مواجه شده است و کاملا تحت تأثیر اغتشاشات قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۹٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha