۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
رشد پرتفوی بورسی برکت
برنامه جدی برکت برای افزایش صادرات

رشد پرتفوی بورسی برکت

برکت در انتهای شهریور ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۵۷۶ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۳۷۸ درصد به مبلغ ۲۷۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه دارویی برکت با نماد برکت در عملکرد ۱ ماهه منتهی به۳۱ شهریور ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۳ میلیارد تومان سود کسب نموده است. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۷۳۴ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است. شرکت در انتهای شهریور ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۵۷۶ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۳۷۸ درصد به مبلغ ۲۷۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

به تازگی شرکت گروه دارویی برکت با بزرگترین تامین کننده دارو نیکاراگوئه CRUZ AZUL در حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی قرارداد امضا کرد. بر این اساس، فرایند تحویل و صادرات دارو و ملزومات پزشکی از ایران به این کشور تسهیل شده و ارتباطات طرفین در تمامی حوزه های سلامت از جمله دارو و ملزومات پزشکی تقویت شود و دو یادداشت تفاهم به امضای طرفین رسیده که بر طبق آن؛ تسریع صادرات و واردات تجهیزات و ملزومات دارویی شرکت های ایرانی به نیکاراگوئه و اقدام برای تولید مشترک، از اساسی ترین مفاد آن است.

کد خبر: ۱۷۹٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha