۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
سیاست‌های اقتصادی دولت انگلیس کشنده‌تر از کرونا

سیاست‌های اقتصادی دولت انگلیس کشنده‌تر از کرونا

یک نشریه انگلیسی نوشت: سیاست‌های اقتصادی دولت انگلیس، احتمالا بیش از همه گیری ویروس کرونا، مردم این کشور را می‌کشد.

به گزارش بازار، یک نشریه انگلیسی نوشت: سیاست‌های اقتصادی دولت انگلیس، احتمالا بیش از همه گیری ویروس کرونا، مردم این کشور را می‌کشد.

روزنامه ایوینینگ استاندارد نوشت: براساس نتایج مطالعات پروفسور روث دانداس (Ruth Dundas)، استاد دانشگاه گلاسگو و همکارانش: بررسی شمار مرگ افراد در ۸ سال، مشخص شد بیش از ۳۳۵ هزار مرگ، بیش از آنچه که معمولا روی می‌دهد، ثبت شده است که این آمار، "نه تنها تکان دهنده بلکه شرم آور" است.

این استاد دانشگاه آمار مرگ سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ را در انگلیس بررسی کرده است و هشدار می‌دهد این مرگ ها، عدد و آمار نیست بلکه نشانگر زندگی صدها هزار نفر از جمعیت این کشور است که کوتاه شده است و خانواده‌های قربانیان باید با اندوه، زندگی خود را ادامه دهند.

روزنامه ایوینینگ استانداردافزود: روث دانداس، استاد همه گیری شناسی اجتماعی دانشگاه گلاسگو که در نگارش متن نهایی این بررسی نقش داشته است می‌گوید این پژوهش نشان می‌دهد سیاست‌های اقتصادی دولت انگلیس، بیش از همه گیری کووید، به مرگ جمعیت این کشور منجر شده است. به نوشته این روزنامه، پژوهشگران دست اندرکار این تحقیق از دولت انگلیس خواسته اند با تغییر در سیاست‌های اقتصادی مهلک خود، به فکر مردم آسیب پذیر در جامعه انگلیس باشد. گزارش این پژوهش در نشریه علمی "ژورنال همه گیری شناسی و بهداشت جامعه" (Journal of Epidemiology and Community Health) منتشر شده است که براساس آن، ۳۳۴ هزار و ۳۲۷ مرگ بیش تر، در دوره ۸ ساله مورد بررسی، ثبت شده است.

کد خبر: ۱۷۸٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha