۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
لزوم پیشرانی مرکز ارتباطات در نهضت‌های ملی مسکن و حمل ونقل دولت سیزدهم
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مطرح کرد

لزوم پیشرانی مرکز ارتباطات در نهضت‌های ملی مسکن و حمل ونقل دولت سیزدهم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم معارفه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه بر نقش کلیدی مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی در تاثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ‌ مراسم معارفه، وحید قربانی به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و کارکنان بخش روابط عمومی این وزارتخانه در روز سه‌شنبه، ۱۲ مهرماه، برگزار شد.

اسلامیان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حضار، فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و عنوان کرد:‌ سرپرست جدید مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با موضوع روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آشنا است و در این رابطه نیز در بخش‌های خصوصی و دولتی فعالیت داشته که این امر می‌تواند فرصت مطلوبی برای وزارت راه و شهرسازی باشد تا آنگونه که باید خدمات و قابلیت‌های خود را به منصه ظهور برساند.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی ۳۰ درصد از GDP اقتصاد ایران را راهبری می‌کند، گفت:‌ این امر نشان‌دهنده اهمیت این وزارتخانه در حکمرانی کشور است و تمامی اقدامات در حوزه راه و شهرسازی تاثیر مستقیمی بر افکار عمومی دارد؛ این در حالی است که وزارتخانه مذکور مظلوم و مهجور واقع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آمارهای مستند جهانی، اظهار کرد:‌ در این گزارش‌ها جاده‌های مواصلاتی ایران یکی از جاده‌های برتر و در تراز کشورهای توسعه‌یافته معرفی شده است و به این امر افتخار می‌کنیم.

اسلامیان با تاکید بر مهجوریت وزارت راه و شهرسازی، ‌ تاکید کرد: همکارانمان در وزارت راه و شهرسازی در حماسه اربعین جانفشانی کردند. در اربعین سال جاری حداکثر انتظار زوار برای بازگشت به مقاصد به ۲۰ دقیقه رسید.

اسلامیان به چالش های ارتباطی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این راه در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی همگام با مرکز اطلاع‌رسانی خواهیم بود و می‌توانیم با مجاهدت جمعی و فردی که وجود دارد، مرکز ارتباطات و وزارت راه و شهرسازی را به سمت جایگاه حقیقی خود سوق دهیم.

وی تاکید کرد:‌ مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی می‌تواند پیشران بسیاری از موضوعات همچون شفافیت فراگیر سازمانی و توزیع عادلانه امکانات میان افراد مختلف و مردم باشد و این مرکز می‌تواند یکی از پیشرانان و پیش قراولان دو نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل نقل که دو نهضت ملی دولت سیزدهم هستند، باشد.

در ادامه این مراسم، ‌ ضمن اعطاء حکم "وحید قربانی" به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، کارکنان حوزه روابط عمومی به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

همچنین در ادامه مراسم وحید قربانی، ‌ سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ضمن قدردانی از اعتماد رستم قاسمی، ‌ وزیر راه و شهرسازی، ‌ عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو با راهبری و راهنمایی وزیر راه و شهرسازی، امیدآفرینی در جامعه را رقم زنیم و در فرصت کوتاهی کاستی‌های موجود را با همت همکاران رفع کنیم.

وی افزود:‌ باید با توجه به آرمان‌های موجود، فضای جامعه، ‌ حوزه اطلاع‌رسانی و حوزه خدمت‌رسانی وزارت راه و شهرسازی را به نحو احسنت مدیریت کنیم.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی همراهی همکاران دغدغه‌مند را ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: امیدوارم همتی که تا کنون در این حوزه وجود داشته دو چندان شود تا انگیزه مضاعف به مجموعه بازگردد و در آینده اتفاقات خوشایند را در وزارت و راه و شهرسازی شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha