۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
هنرمندان و سلبریتی ها سرویس خواب خود را از کجا تهیه می کنند؟

هنرمندان و سلبریتی ها سرویس خواب خود را از کجا تهیه می کنند؟

شاید برایتان این پرسش به وجود آمده باشد که افراد مشهور مانند هنرمندان و سلبریتی‌ها سرویس خواب و همچنین مبلمان خانه خود را از کجا از کدام فروشگاه و چه شرکتی تهیه می‌کنند؟

به گزارش بازار، شاید برایتان این پرسش به وجود آمده باشد که افراد مشهور مانند هنرمندان و سلبریتی‌ها سرویس خواب و همچنین مبلمان خانه خود را از کجا از کدام فروشگاه و چه شرکتی تهیه می‌کنند؟ ما در این مطلب قصد داریم به پرسش شما پاسخ داده و بهترین فروشگاه و شرکت سازنده‌ای که می‌توانید محصولات خاص و منحصربه‌فرد را از آن خریداری نمایید به شما معرفی کنیم، اما در این بین مایلیم اطلاعاتی دربارۀ روند کار ساخت این محصول و همچنین اجزای مختلف یک سرویس خواب را با شما در میان بگذاریم و به آموزش سی ان سی و رنگ‌کاری اشاره کنیم.

سرویس خواب چیست؟

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است سرویسی است که برای خواب تهیه می‌شود و شامل قسمت‌های مختلفی است که در اتاق خواب در کنار یکدیگر جای می‌گیرند. ویژگی این نوع سرویس علاوه‌بر آن‌که کمک می‌کند شما خواب راحتی داشته باشید و وسایل شخصی شما جای مخصوصی داشته باشد، این است که به اتاق خواب شما چهرۀ بسیار زیبایی می‌بخشد، به‌طوری‌که فقدان آن می‌تواند به خوبی احساس شود.

همان‌طور که می‌دانید، امروزه در بازار سرویس برای اتاق‌خواب، تختخواب‌های بی‌شماری طراحی و تولید شده‌اند که هر یک مناسب با سلیقه خاصی است و مشتری می‌تواند آن‌ها را بر اساس بودجه و نیازی که دارد تهیه نماید. برای آن‌که بتوانید سرویس خوبی متناسب با متراژ و ابعاد اتاق خواب‌تان خریداری کنید، لازم است به ابعاد تختخواب و همچنین سایر وسایل دقت کنید تا اتاق‌خواب شما با چیدمان وسایل و .. دچار به‌هم‌ریختگی و خفگی نشود و اتاق‌خوابی دلباز و زیبا داشته باشید.

ممکن است این سوال برای خریدار به وجود آید که سرویس خواب اصولا شامل چه آیتم‌هایی می‌شود و آیا خرید همه این آیتم‌ ضرورت دارد یا خیر؟ ما در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

سرویس خواب شامل چه اجزایی می‌شود؟

پیش از آن‌که به معرفی بخش‌های مختلف سرویس اتاق‌خواب بپردازیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که سرویس‌های اتاق‌خواب عموما شامل سرویس‌های ۳، ۵، ۶ و ۷ تکه می‌شوند که ما در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • تختخواب:

بدون شک مهم‌ترین بخش هر سرویس‌خوابی تختخواب است که شرکت‌های تولیدکننده آن را به‌صورت تک‌نفره و یا دو نفره تولید می‌کنند که البته هر نوع آن نیز می‌تواند از ابعاد مشخص و یا سفارشی برخوردار شود.

هنگام خرید سرویس خواب لازم است به نکات ایمنی آن توجه داشته باشید و استحکام و مقاومت تختخواب را در نظر بگیرید. نکته مهم دیگری که باید در خصوص خرید این محصول در نظر داشته باشید، ابعاد تختخواب بر اساس متراژ اتاق‌خواب است؛ زیرا اگر ابعاد تخت بزرگ باشد، اتاق خواب شما را پر کرده و پس از مدتی خواهید دید که رفت‌وآمد به اتاق چه اندازه سخت شده است و از این بابت دلزده خواهید شد. حال اگر اتاق‌خواب شما بزرگ است، بهتر است سرویس خوابی را انتخاب کنید که بتواند به خوبی تمامی ابعاد اتاق  شما را با چیدمانی زیبا پر کرده و از خوابیدن و استراحت در آن لذت ببرید.

  • پاتختی:

این آیتم محصول دیگری است که در سرویس اتاق‌خواب وجود دارد مگر آن‌که خودتان در سفارشتان لحاظ کنید که این آیتم را نیاز ندارید. همیشه پاتختی به تعداد دو عدد در سرویس تختخواب ارائه می‌شود که یکی سمت راست تخت و دیگری سمت چپ تخت قرار می‌گیرد و می‌توان از کشوهای آن برای لوازم موردنیاز استفاده کرده و یا چراغ خواب را بر روی آن قرار داد.

هنرمندان و سلبریتی ها سرویس خواب خود را از کجا تهیه می کنند؟

  • میز توالت (آرایش):

از دیگر آیتم‌هایی که بخصوص برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد، میز آرایش است که البته حضور آن نیز مانند تختخواب ضروری است؛ زیرا با استفاده از آن می‌توان به وسایل اتاق نظم بیشتری بخشید. اصولا به همراه میز آرایش نیز یک صندلی ارائه می‌شود که امکان استفادۀ آسان‌تر کاربر از میز آرایش را مهیا می‌سازد.

پاف پایین تخت، کمد و آینه جداگانه از دیگر آیتم‌هایی است که می‌توانید از فروشگاه و یا شرکت تولیدکنندۀ سرویس تختخواب آن‌ها را نیز درخواست کنید، اما اگر اتاق‌خواب شما کوچک است و جایی برای تمامی این آیتم‌ها ندارد، خریداری کردن آن‌ها هم ضرورتی نخواهد داشت.

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید این محصولات لازم است به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید:

  • متراژ و ابعاد اتاق:

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، تمامی آیتم‌هایی که در یک سرویس خواب ارائه می‌شوند را نمی‌توان در برخی اتاق‌خواب‌های کوچک جای داد، اما چنانچه اتاق شما بزرگ است، مکان مناسب برای خرید همه و یا تعدادی از آیتم‌های مورد نظرتان را خواهید داشت.

  • سبک انتخابی سرویس خواب:

ممکن است شما بیشتر به‌راحتی سرویس خواب توجه داشته باشید و یا زیبایی آن برای شما اهمیت داشته باشد، بسته به این که دوست دارید اتاق‌خواب شما چه شکلی داشته باشد، مدرن باشد یا کلاسیک، از چوب‌های خراطی شده برای آن استفاده شده باشد، روی چوب‌ها با استفاده از پتینه طراحی شده باشد یا خیر؟ می‌توانید خرید سرویس تختخواب خود را انجام دهید. در حال حاضر بسیاری از برندها و شرکت‌های تولیدکننده مبلمان و سرویس خواب هستند که کارمندان و سازندگان آن‌ها در دوره‌های آموزش سی ان سی و همچنین آموزش رنگ‌کاری شرکت کرده‌اند و می‌توانند بهترین مدل‌های سرویس برای اتاق‌خواب را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار دهند.

هنرمندان و سلبریتی ها سرویس خواب خود را از کجا تهیه می کنند؟

جمع‌بندی

آرکا چوب یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای درزمینه طراحی و تولید سرویس خواب و مبلمان و ... است که در طی مدت فعالیت خود از سال ۹۵ تاکنون توانسته بیش از ۳۰۰۰ مدل سرویس اتاق‌خواب زیبا و منحصربه‌فرد را با الهام از به‌روزترین ژورنال‌های خارجی و برابر با استانداردهای ملی و اروپایی تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. از ویژگی‌های بارز شرکت آرکا چوب می‌توان به این نکته اشاره کرد که این مجموعه در ابتدا به نیروهای خود درزمینه‌های مختلف آموزش داده و این افراد را طبق خواست و استانداردهایی که باید رعایت کنند، پرورش می‌دهند؛ به این ترتیب کارگران در هر قسمتی، کار را با کیفیت بالایی جلو می‌برند.

به‌عنوان مثال، آموزش سی ان سی و کار با این دستگاه و همچنین آموزش رنگ‌کاری و نجاری و ... ازجمله دوره‌هایی است که این مجموعه برگزار کرده و سپس افراد حرفه‌ای و کارآمد را به استخدام درخواهد آورد؛ به‌عنوان مثال، با آموزش سی ان سی می‌توان کارهای بزرگ و کوچک بی‌شماری روی چوب انجام داد و در آموزش رنگ‌کاری چوب نیز می‌توان یاد گرفت که هر یک از قطعات و بخش‌ها به چه صورت باید رنگ آمیزی شوند که کار به‌صورت یکدست و بی ایراد درآید.

از دیگر ویژگی‌های آرکا چوب می‌توان به ساخت سرویس خواب و مبلمان‌های درخواستی و سفارشی شما اشاره کرد. آرکا چوب در طی مدت فعالیت خود توانسته نقش به‌سزایی در اشتغال جوانان ایفا نماید؛ به همین دلیل به‌عنوان یکی از کارآفرینان برتر در سال‌های ۱۴۰۱ و پیش از آن برگزیده شده است.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha