۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
ستاد اجرایی فرمان امام ۱۷ هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع کرد
استاندار گلستان:

ستاد اجرایی فرمان امام ۱۷ هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع کرد

گرگان- استاندار گلستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای اجرای طرح مواسات ۱۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گلستان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش همدلی و احسان اظهار کرد: طرح مواسات طرحی است که منجر شده بخشی از جامعه که تحت پوشش نهادهای امدادی و حمایتی نبوده‌اند مورد حمایت خیرین قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در گلستان توزیع شده است، افزود: ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در گلستان تاکنون ۱۷ هزار بسته معیشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.

استاندار گلستان ادامه داد: در راستای اجرای طرح مواسات موجی ایجاد شده و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع شود.

وی به وضعیت استان در خصوص شیوع بیماری کرونا هم اشاره و بیان کرد: از ۱۸ اسفند تا به امروز، روزانه تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان کاهش یافته‌اند و تعداد فوتی‌های ما به یکی دو نفر در روز و روال معمول باز گشته است.

حق شناس با اشاره به اینکه هم‌اکنون چهار شهر استان دارای وضعیت سفید هستند، خاطرنشان کرد: در شهرهای گرگان، گنبد، کردکوی، بندرگز و علی‌آباد به دلیل تجمع جمعیت هنوز وضعیت سفید نداریم و باید فاصله ‌گذاری اجتماعی بیش از پیش رعایت شود.

کد خبر: ۱۷٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha