۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
نظارت کمیته امداد بر یک میلیون طرح اشتغال مددجویان

نظارت کمیته امداد بر یک میلیون طرح اشتغال مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با هدف پایدارسازی و افزایش درآمد، در حال حاضر یک میلیون طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد است.

به گزارش بازار، مرتضی فیروزآبادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به مسئولیت کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در سال ۱۴۰۱ گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد محقق شد.

وی با اشاره به نظارت کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان افزود: در حال حاضر یک میلیون طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بر انجام مشاوره و آسیب‌شناسی برای طرح‌های اشتغال مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل تاکید کرد و ادامه داد: تجلی موفقیت مشاغل مددجویان، ارتقای سطح درآمد آنان است که با تزریق نوآوری و فناوری به پایداری و دوام بالاتر می‌رسد.

فیروزآبادی جریان دانش‌بنیان را اولویت کمیته امداد در حوزه اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از پهپاد کشاورزی برای مددجویان از نمونه‌های موفق در استفاده از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه اشتغال‌زایی است.

وی برندسازی، بازاریابی و بسته‌بندی با کیفیت را ضرورت توسعه مشاغل تولید شده عتوان کرد و گفت: با رویکرد دانش‌بنیان باید از مشاغل مددجویان حمایت کنیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha