۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه قطعی شد؛ آدرس و آمار نادرست برای تخصیص اعتبارات، محور تفحص
نماینده مردم خوزستان در گفتگو با بازار:

تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه قطعی شد؛ آدرس و آمار نادرست برای تخصیص اعتبارات، محور تفحص

ساعدی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از آمارو ارقام سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات حقیقتا به دور از انسجام بوده و غیر واقعی است.

قاسم ساعدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، از تهیه طرح تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی و قطعی شدن اجرای این طرح در خانه ملت خبر داد.

وی تاکید کرد: از سال ۱۴۰۰ تقاضای تحقیق و تفحصی را در زمینه سازمان برنامه و بودجه کشور آماده کرده بودیم.

این نماینده مجلس با اشاره به شروع فعالیت دولت جدید بیان کرد: این دولت متاسفانه جوابگوی برخی از آمارها و ارقام در زمینه تخصیص اعتبارات نبوده است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس بیان کرد: در بسیاری از آمارها و ارقام در زمینه تخصیص اعتبارات ابهاماتی برای ما وجود دارد و ما به اصطلاح آدرسی از تخصیص این اعتبارات نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به محورهای این تحقیق و تفحص در کشور بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه باید مسیر تخصیص اعتبارات و شیوه هزینه کرد آنها را به ما اعلام کند و ما می کوشیم در راستای این تحقیق و تفحص این موارد را بررسی کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی  آمارو ارقام سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات حقیقتا به دور از انسجام بوده و غیر واقعی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه به زودی در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این اظهارات در حالی بیان می شود که در اواخر مردادماه گذشته نیز، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون بودجه خبر داده بودند. ظاهرا بعد از این مدت، این طرح با جدیت، جنبه اجرایی به خود گرفته است.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha