۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
صادرات ۲۰ قلم کالای تولیدی خانه حصیر آبپخش به کشورهای حاشیه خلیج فارس
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صادرات ۲۰ قلم کالای تولیدی خانه حصیر آبپخش به کشورهای حاشیه خلیج فارس

بوشهر- بازیار مدیر خانه حصیر آبپخش از صادرات ۲۰ قلم کالای تولیدی خانه حصیر آبپخش به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

زهرا بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خانه حصیر در راستای فعالیت در حوزه صنایع دستی حصیری ایجاد شده و حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت دست از اولویت‌های این مجموعه است.

وی افزود: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک، شهر آب پخش با توجه به ظرفیت‌ های خانه حصیر و دایره گسترده عملکردی این نهاد با همت صنعتگران این حوزه و توجه ویژه مسولین به سمت جهانی شدن صنعت حصیر و شناساندن هر چه بیشتر منطقه آب پخش گام‌های اساسی را بردارد.

مدیر خانه حصیر آبپخش خاطر نشان کرد: خانه حصیر مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته و استقبال خوبی انجام شده و انتظار داریم به تدریج، آب‌پخش و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیرش را بیش از قبل به جهان معرفی کنیم.

بازیار از صادرات ۲۰ قلم کالای تولیدی خانه حصیر آبپخش به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: انواع تولیدات خانه حصیر از جمله کپو، سبد ذخیره مواد غذایی، حصیر، گلیم، کلاه، زنبیل ، تویزه و ... از آبپخش به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده‌اند.

وی بیان کرد: تاکنون دوره‌های مختلف تخصصی آموزشی را برای علاقمندان و فعالان صنایع دستی برگزار کرده‌ایم که تاثیر فراوانی بر کیفیت بخشیدن به تولیدات داشته است.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha