۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
اهدای ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند فارس
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس خبرداد؛

اهدای ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند فارس

شیراز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در قالب طرح «مشق احسان» ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و ملزومات آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند در استان توزیع خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس، حسین پورنورعلی با اشاره به اینکه دانش آموز ان بی بضاعت در این استان، چشم انتظار حمایت یاریگران مهربان و نوع دوست هستند، بیان کرد: طی آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیف و بسته نوشت افزار در قالب طرح "مشق احسان" بین دانش آموزان محروم و کم‌تر برخوردار استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته‌های آموزشی، مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه شده که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها که شامل کیف و لوازم التحریر است که برای تمامی مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده و بیشتر در حاشیه شهرها و روستاهای استان توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس افزود: این دانش آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف‌گذاری شده است.

وی گفت: در راستای کمک‌های مومنانه از ابتدای امسال حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد تومان بین افراد نیازمند و بی بضاعت استان توزیع شده است.

کد خبر: ۱۷۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha