۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
اجرای مشوق‌های مالی تبعات افزایش عوارض ساختمانی را تعدیل می کند
در گفتگو با بازار؛

اجرای مشوق‌های مالی تبعات افزایش عوارض ساختمانی را تعدیل می کند

گرگان- گرزین، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای کاهش تبعات ناشی از اعمال نرخ های عوارض ساختمانی گرگان در تلاش هستیم که با پیش بینی مشوق های مالی، تورم فعلی عوارض برای سازندگان مسکن تعدیل شود.

ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای حمایت از صنعت ساختمان و تعدیل نرخ های فعلی عوارض از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد و در این راستا جلساتی را با انبوه سازان برگزار کردیم تا با جمع بندی نظرات بتوانیم به طرح واحدی برای حمایت از سازندگان مسکن دست یابیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در چند هفته گذشته، لایحه تمدید دریافت عوارض منطقه ای به نرخ سال ۱۴۰۰ از سوی شهرداری به صحن شورا واصل شد و پس از تایید به فرمانداری ارجاع که متاسفانه در کمیته تطبیق رد شد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان در قالب دو پیشنهاد رسمی و مکتوب موضوع پیش بینی بسته های تشویقی برای انبوه سازان و یا تمدید دوباره دریافت عوارض منطقه ای بر مبنای سال گذشته را به شهرداری تقدیم کرده تا براساس مر قانون یکی از این راهکارها عملیاتی شود.

گرزین ادامه داد: با توجه به اینکه لایحه عوارض منطقه ای قبلاً در کمیته تطبیق رد شده است، احتمالا بتوانیم با پیش بینی بسته های تشویقی بخش از نرخ عوارض سال ۱۴۰۱ را برای انبوه سازان تعدیل کنیم.

وی اظهار کرد: در انتخاب روش حمایت از انبوه سازان، باید از همه ظرفیت قانونی استفاده کنیم تا بار دیگر شاهد رونق صنعت ساختمان در شهر گرگان باشیم. 

کد خبر: ۱۷۸٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha