۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
ذخیره سازی ۳.۶ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس در بوشهر| ماهی صادراتی وارد بازار خواهد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ذخیره سازی ۳.۶ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس در بوشهر| ماهی صادراتی وارد بازار خواهد شد

بوشهر- بازدار مدیر کل شیلات استان بوشهر از ذخیره‌سازی ۳.۶ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس در استان خبر داد و گفت: ماهی صادراتی بزودی برداشت و به بازار مصرف ارسال می‌شود.

علی بازدار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌های آبزی پروری در استان بوشهر دارای جذابیت بالایی برای سرمایه گذاری است و جوانان بومی استان، استقبال خوبی از این طرح‌ها دارند.

وی افزود: ساکنان روستاهای میزبان طرح های پرورش ماهی و میگو ، اولویت نخست در واگذاری این طرح‌ها هستند و به فضل خدا به گونه‌ای عمل می‌کنیم که شاهد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منطقه باشیم.

مدیر کل شیلات استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرورش ماهی در قفس اکنون بخاطر نرخ بالای سوددهی و همچنین زمان کوتاه در درآمد زایی، مورد توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار دارد.

بازدار یادآور شد: اکنون ۱۷ مزرعه پرورش ماهی در قفس در استان فعال است که ۱۲ مزرعه به تولید رسیده و ۵ مزرعه نیز به زودی وارد مدار تولید می‌شوند.

وی از سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در طرح پرورش ماهی در قفس سرمایه گذاری شده و بیش از ۳۰۰ شغل مستقیم نیز ایجاد شده است.

بازدار تاکید کرد: بر اساس آمار موجود، امسال ۳.۶ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس در ۵۰ قفس ذخیره سازی شده و امیدواریم به زودی شاهد برداشت انبوه ماهی صادراتی سی‌باس باشیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha